Aktualizácia k 17. 3. 2020
Priatelia, vzhľadom k aktuálnym obmedzeniam v súvislosti s novým koronavírusom upravujeme prevádzku nášho obchodu nasledovne:
- Dočasne sme pozastavili osobné odbery objednávok
- Eshop bude v prevádzke štandardne ako doteraz
- Všetky objednávky budeme expedovať v štandardných termínoch ako doteraz
- V prípade, že by ste si chceli zakúpiť nejaké zariadenia a mali by ste záujem o inštrukcie, pomoc s prvotným nastavením a podobne, budeme podľa dohody zabezpečovať “školenie” na diaľku cez Skype alebo Google Hangouts.
- Dočasne sme vypli prepravu cez Slovenskú poštu z dôvodu, aby ste nemuseli chodiť pre balíčky na poštu
- Odporúčame si vybrať ako dopravu kuriéra DPD, kde prídete najmenej do kontaktu s inými ľuďmi a balíček vám bude doručený až domov
- Spoločnosť DPD aktuálne zaviedla obmedzenie v podobe platby na dobierku len platobnou kartou. Odporúčame Vám teda objednávku uhradiť vopred buď kartou alebo prevodom priamo cez náš eshop
Preprava zásielok – bližšie informácie
Aktuálne máme v prevádzke dopravu cez kuriéra DPD a cez Zásielkovňu. V prípade dopravy cez kuriéra DPD je potrebné počítať s obmedzeniami, ktoré spoločnosť zverejnila na svojej stránke. Ide najmä o:
- Pri platbe na dobierku je možná len platba platobnou kartou. Odporúčame teda objednávku uhradiť vopred cez náš eshop
- Aktuálne je možné, že z dôvodu obrovského náporú na kuriérov môžu zásielky mierne meškať
V prípade prepravy cez Zásielkovňu platia najmä obmedzenia v súvislosti s tým, že množstvo prevádzok poskytujúcich výdaj zásielok je aktuálne zatvorených. Je potrebné si preto vybrať výdajne miesto vo vašom okolí, ktoré je otvorené (ide napríklad o predajne potrieb pre zvieratá), aby sa zásielka nezasekla. V prípade prepravy balíka cez Zásielkovňu platí obmedzenie:
- Pri platbe na dobierku je možná len platba platobnou kartou. Odporúčame teda objednávku uhradiť vopred cez náš eshop
Ďakujeme za vašu dôveru a v prípade otázok sme vám k dispozícii štandardne cez telefón, email alebo naše sociálne siete.