DJI Care Refresh je rozšírená poistka pre DJI produkty, ktorá kryje mechanické poškodenie spôsobené používateľom – od nehody, cez poškodenie až po utopenie zariadenia. Rozsiahlejšie sme sa jej venovali v staršom článku, ktorý si môžete prečítať cez odkaz nižšie.

Čo je DJI Care Refresh a na čo slúži?

V tomto článku sa pozrieme bližšie na to, ako si môžete výmenu zariadenia cez DJI Care Refresh požiadať sami priamo cez stránku DJI. Tento postup má viacero výhod napríklad v porovnaní s riešením výmeny cez náš obchod DroneRepublic.sk, najmä rýchlosť. Na druhej strane, pre zákazníkov, ktorí nevedia dobre anglicky tento postup nebude až taký jednoduchý.

Prehľad postupuRiešenie DJI Care Refresh cez DJIRiešenie DJI Care Refresh cez DroneRepublic.sk
Prepravné náklady do servisu a späťZahrnuté v DJI Care RefreshJe potrebné uhradiť zvlášť
Dĺžka riešeniaZvyčajne do 7 až 10 pracovných dníDo 30 pracovných dní
Jazyk komunikácieAngličtinaSlovenčina

Veľkou výhodou DJI Care Refresh je, že vám výrobca zabezpečí bezplatné poslanie zariadenia do servisu a späť, takže ušetríte na nákladoch na prepravné služby. Nárok na túto službu má každý zákazník, kto si k zariadeniu DJI dokúpil DJI Care Refresh. Nižšie si teda ukážeme jednoduchý postup, ako môžete o takúto opravu požiadať a ako postupovať.

1. krok

Je potrebné ísť na stránku DJI cez tento odkaz: https://repair.dji.com/repair/index a napravo hore kliknúť na ikonku “panáčika” a následne sa prihlásiť so svojím DJI kontom, ktoré používate v aplikácii.

Po prihlásení sa do svojho účtu je potrebné kliknúť na modré tlačidlo “Submit a repair request”, čo v preklade znamená založenie žiadosti o servis. V druhom kroku si je potrebné zvoliť región, v ktorom sa nachádzate. V tomto prípade teda zvolíme Europe a Slovakia a klikneme na modré tlačidlo Submit.

2. krok

Následne sa dostanete na stránku, kde si budete musieť vybrať jednu z troch možností – My activated products, Serial Number alebo Product Model. Ak ste sa prihlásili v prvom kroku, v časti My activated products sa vám zobrazia zariadenia, ktoré máte registrované pod svojím účtom. V spodnej časti vidíte, o aký model ide, jeho sériové číslo a tiež to, či k nemu máte aktívny DJI Care Refresh. V tomto prípade je to Service Plan Status. Ak v tejto časti máte Available, znamená to, že DJI Care Refresh máte aktívny a je ho možné využiť na opravu. Ak by sa vám v zozname nezobrazilo žiadne zariadenie, kliknite na možnosť Serial number a vložte sériové číslo zariadenia.

V našom prípade sa teda rozhodneme, že chceme opraviť model DJI Mavic Air 2. Klikneme teda na tento model a v spodnej časti klikneme na modré tlačidlo Next.

3. krok

Na ďalšej obrazovke uvidíte tri možnosti Repair, Replacement a Flyaway (novinka, ktorej sa budeme venovať v ďalšom článku). Nás sa bude týkať prvá možnosť Repair, takže si ju zvolíme a v spodnej časti vyberieme, aký problém so zariadením máme. Je možné si vyberať zo softvérových alebo hardvérových problémov. V našom prípade si vyberieme Gimbal and camera malfunction a scratches or cracks. Vo vašom prípade si vyberte možnosti podľa rozsahu poškodenia vášho zariadenia.

V spodnej časti potom môžeme bližšie popísať nehodu (nie je nutné to vypisovať), vložiť faktúru k tovaru a tiež dátum kúpy (nepovinné pole). V našom prípade teda necháme tieto políčka prázdne, overíme, že je zaškrtnutá možnosť I Have a DJI service plan a klikneme na tlačidlo Next.

 

4. krok

V ďalšom kroku si vyberieme, čo všetko chceme do servisu poslať. Ak ide o výmenu cez DJI Care Refresh, odporúčame vždy poslať len samotný chybný produkt bez príslušenstva. V tomto prípade zvolíme prvú možnosť Malfunctioning component. Nižšie nájdete informáciu, čo do servisu neposielajte – normálne funkčné batérie, SD karty, nepoškodené vrtule a iné produkty než DJI. Následne opäť klikneme na tlačidlo Next.

5. krok

V ďalšom kroku sa vám zobrazí adresa servisného strediska v Nemecku, kam sa DJI produkty posielajú. Tá nás ale nemusí zaujímať. Čo nás ale zaujíma je položka Receiving Address, čo je vaša adresa, kam Vám produkt bude doručený späť zo servisu. Klikneme teda na položku Add a new adress a vyplníme požadované položky. Ak nie ste zdatný v angličtine, pomôže vám Google prekladač. V prípade, že si chcete dať opravu do nákladov firmy, vyplňte aj vaše IČ DPH v časti VAT No. ( for companies). V spodnej časti klikneme na tlačidlo Next.

6. krok

V poslednom kroku sa vám zobrazí prehľad. Skontrolujte si, či všetko sedí. V spodnej časti uvidíte oranžovým informáciu, že v prípade, ak máte zakúpený DJI Care Refresh, DJI vám do 2 pracovných dní pošle emailom prepravný štítok na vašu zásielku. V spodnej časti treba ešte odkliknúť, že súhlasíte s podmienkami služby a kliknúť na modré tlačidlo Submit.

7. krok

Po potvrdení sa vám zobrazí okno, ktoré vás bude informovať, že váš prípad bol úspešne založený. V tomto kroku je potrebné kliknúť na možnosť Print my case a vytlačiť požadovaný dokument, ktorý potom priložíte do balíka spolu so zariadením. Kliknite teda na tlačidlo Print.

Po tomto kroku je všetko zadané teraz stačí počkať na email od DJI s prepravným štítkom. Ten si vytlačte na papier a nalepte na balík, ktorý do DJI pošlete. Produkt odporúčame do DJI poslať v originálnej krabičke, aby sa nepoškodil pri preprave. Následne stačí balíček odniesť na poštu a podať. Po doručení do servisu DJI potom stačí odsúhlasiť výmenu cez DJI Care Refresh, zaplatiť za poplatok za výmenu a zariadenie vám bude zaslané späť.

Veríme, že vám tento návod pomôže. Ak si myslíte, že by pomohol aj vášmu kamarátovi alebo kamarátke, zdieľajte im to cez odkaz nižšie.