Priatelia, radi by sme vám v tomto blogu priblížili zmeny, ktoré tento rok plánujeme realizovať. Aj vzhľadom k aktuálnej situácii s koronavírusom narástol dopyt po internetových obchodoch a za uplynulý rok sme aj my zaevidovali výrazný nárast počtu objednávok, na čo sme boli nútení reagovať zefektívnením procesu spracovania a expedovania objednávok.

Ako ste si možno všimli, ešte v polovici minulého roka sme kompletne presunuli logistiku – spracovanie aj expedovanie objednávok – k nášmu partnerovi firme iSklad. Zmena prebehla veľmi hladko, takže to vôbec nenarušilo žiadny z procesov a vďaka tomu sme mohli logisticky zvládnuť aj extrémne náročne predvianočné obdobie a všetky objednávky vám boli doručené do Vianoc.

Pre nás táto zmena predstavuje zásadne zefektívnenie celkovej logistiky týkajúcej sa objednávok či príjmu zásielok od našich dodávateľov. Dôležitá je pre nás však aj z iného hľadiska – vďaka nášmu partnerovi sme výrazne viac ekologickejší a balíme drvivú väčšinu objednávok do recyklovateľných papierových krabíc s papierovými lepiacimi páskami a papierovou výplňou. Snažíme sa tak postupne úplne eleminovať používanie plastov a plastových výplni, respektíve ich používať v čo najmenšej možnej miere, aby sme si tu spoločne zbytočne neznečisťovali prírodu.

Rovnako v balíkoch od nás už nenájdete ani papierové faktúry za tovar, čo považujeme už v dnešnej dobe za prežitok. Všetky posielame v elektronickej podobe emailom. Máme z toho dobrý pocit a veríme, že to oceníme aj vy.

Pre vás zákazníkov táto zmena priniesla okrem iného možnosť osobného odberu zásielok priamo v našom sklade v pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, nové možnosti dopravy do zahraničia a celkovo zefektívnenie procesu a lepšej informovanosti o stave objednávok.

Druhou zásadnou a pozitívnou zmenou bolo to, že sme mohli výrazne zlepšiť skladovú dostupnosť jednotlivých položiek v našom eshope. Na sklade tak fyzicky máme stovky kusov rôznych produktov a postupne náš sortiment rozširujeme o ďalšie zaujímavé produkty, ako napríklad elektrické skateboardy či batériové powerbanky.

V treťom rade sme mohli výrazne znížiť aj ceny prepravných služieb do zahraničia a vieme tak efektívne a rýchlo doručovať zásielky do všetkých okolitých krajín ako napríklad Maďarsko, Rakúsko, Česko či Nemecko.

Čo sa zmení od 25. 1. 2021?

Náš partner iSklad, ktorý pre nás doteraz zabezpečoval skladovanie na adrese Stará Vajnorská 11 bude z kapacitných dôvodov sťahovať svoje fullfilment centrum do nových a moderných priestorov asi 15 minút od Bratislavy, konkrétne do Bratislava Logistics Park (Hala D) – Dialničná cesta 5, 903 01 Senec. 

Z pohľadu vás ako zákazníka toto sťahovanie nepredstavuje žiadnu zmeny a všetky zásielky budú expedované ako doteraz. iSklad bude na novej adrese prevádzkovať jedno z najmodernejších fulfillment centier v strednej a východnej Európe, ktorého bude DroneRepublic.sk súčasťou. Vďaka tomu budeme schopní vybavovať a kompletizovať vaše objednávky 7 dní v týždni počas 360 dní v roku.

Každopádne, vzhľadom na túto zmenu osobné odbery už od 25. 1. 2021 nebudú možné na pôvodnej adrese Stará Vajnorská 11 ale na novej adrese skladu vyššie. Rozumieme, že časti zákazníkov zo Senca a okolia bude táto zmena vyhovovať viac, časti z vás menej. Osobný odber zásielok bude však naďalej možný ako doteraz. V eshope ale od 14. 1. dočasne pozastavujeme možnosť osobných odberov. Osobný odber bude znovu možný od 25. 1. 2021 na novej adrese.

Ďakujeme za vašu doterajšiu dôveru a veríme, že táto zmena prinesie ešte rýchlejšie expedovanie zásielok smerom k vám.

Categories: Novinky